03:35, Tina informerar

Är ju i Göteborg förtillfället, klockan är strax efter halv fyra på natten, det är svart ute och alla sover.......alla utom JAG!
Sitter i soffan med datorn och en bok som jag lånade av Majsan idag. Med dessa dåliga vanorna måste man ju ha något att underhålla sig med.



Någon som läst den?


Dopet gick bra. lugn och stilsamt, och jag fick bara lite ont i tårna mot slutet=)
Det var 3 st barn som döptes samtidigt, och ena barnet skulle heta Lars, Folke. Varför undrar jag då?

gårdagen spenderade jag ute hos Majsan och Liam. Klippte både Majsan, Bella ( majsans syster ) och Lahoud. Fick skjuts tillbaka till stan och lagade då mat lagom tills älsklingen kom hem från jobbet. ( Fetaostfyllda kycklingsfileér och rostade grönsaker )

SEn blev man tvingad till att titta på fotbollsgalan. Det i sig är ju inte så farligt, men med en pojkvän som är så galen i fotboll och hockey, blir man automatisk lite anti allt som har med det att göra.
Zlatan va ju inte direkt någon chock att han skulle vinna, men det jag tycket va lite extra kul va att Caroline Seger vann så mycket. Henne har man ju trots allt umgåts med en del när man va yngre. Alltid roligt att se någon man "känner" nå sådana framgångar. Så grattis till henne!

Grattis även till min kära pappa som fyllde 51 år igår ( måndag)
Hurra hurra hurra!


nu ska jag lägga mig och försöka läsa lite och hoppas på att det gör mig sömnig. Inte vill jag sitta här ute i soffan när jag har en stor säng med en mysig pojkvän att gosa ner mig i.
Imorgon (eller rättare sagt senare idag) ska jag nog åka med patrik in när han åker till jobbet och ta min morgonpromenad där idag.( det är ju det enda sättet man får träning när jag är här uppe. kan ju inte ta semester helt och hållet =) En runda upp på Avenyn och kanske ner i Haga och sen tillbaka hem
Ska jag erkänna en sak, så kan jag säga att jag saknar faktiskt Göteborg.....

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0