X-mas

Ja då va julen slut, snön borta och städningen avklarad. Jag är nu igen på hemmaplan för en kort arbetsvisit.
Vistelsen hos svärföräldrarna gick toppen. Hur snälla och trevlig som hellst, och tydligen blev jag mer än väl godkänd. Puuuh!

Jag och Patrik hade bestämt att vi inte skulle köpa julklappar till varandra, och nu tänker väl säkert alla att "jaja, men det är bara sånt man säger, trots att man ändå köper något" men nej, jag va väldigt bestämd (tyckte jag ) att jag inte hade tid, inspiration elelr pengar till det.!
 Och han gick mer än gärna med på det!

Några dagar innan julafton upptäckte jag då plötsligt att jag inte skulle få öppna en endaste julklapp på julafton.
Men vad hände... jo jag fick nästan flest!
Inte nog med att patrik smygköpte en klocka till mig..


..av hans föräldrar fick jag presentkort på Kicks, 2 ljuskoppar, 2 handgjorda grytlappar och 2 handgjorda "korgar"
 Perfekt till badrumssaker. Den andra förvarar jag bröd i.

i övrigt fick jag bl.a

        

Sen fick jag ju även min underbara lampa, som jag idag satt och monterade ihop. Tyvärr gick det inte attt spika i taket, så än så länge får den hänga över soffan ( där uttaget är ) tills någon duktig händig kan hjälpa mig.




Tack så mycket för alla fina saker.

Nu ska jag slänga mig på soffan. Dags för telefon dejt med pojkvännen ( inget snusk nu )



Kommentarer
Postat av: Kikki

Vad kul att det gick bra över julen, skönt att vara godkänd :)

Lampan e skitsnygg!!!

2009-12-27 @ 13:13:25
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul att det gick bra över julen, skönt att vara godkänd :)

Lampan e skitsnygg!!!

2009-12-27 @ 13:14:19
Postat av: Emma

Va skönt att allt gick bra :)

Och jag får hålla med ovanstående, jättefin lampa!

2009-12-27 @ 19:46:34
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Catrin

Wow va fin lampa sån vill ja med ha! Vart har du köpt den? KRam

2009-12-28 @ 14:36:11
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0