en siffra ifrån 33000kr

Idag kom kära syster till Helsingborg, och då passade vi på att åka till Bruces skog och promenera med hundarna, sen bjöd jag hem dem till mig för lite söndagsmys med Bingolotto.
Tyvärr vann vi inget som vanligt (men ack så nära vi va) så efter sista spelet va kikki så sur på "detta skitspelet" att hon åkte hem.
Förra månaden efter att jag satte i mitt löshår, sa jag till kikki att hon kunde få mitt gamla jag har på clips. Så idag när hon kom skulle vi testa att sätta i det. Till våran stora förvåning och Kikkis besvikelse va det endast 2cm längre än hennes egna hår. inte någon större nytta med andra ord. Men det blev iallafall lite tjockare =)
tack  för en mysig dag/kväll med världens bästa syster och hundar

Kommentarer
Postat av: Kikki

man borde ju vinna när man spelar bingolotto! Håret sitter i idag :) har en tjock fläta :)

Ses imon igen!!

2010-03-29 @ 17:10:42
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0