tvillingbesök och systermys


 Oliver som precis lärt sig sitta upp själv.



Hos Estelle var det lite mer vingligt, men det gick.



Det var betydligt roligare att leka med fötterna istället.



dags för mat. Idag serverades det korvstroganof. Mums!





Sen blev vi så mätta och trötta, så vi somnade en stund.



Dags att åka hem, och idag va vi rosa klädda från topp till tå.
Det är ju trots allt rosa bandet-månad nu.

Alltid mysigt att träffa Oliver och Estelle, och självklart mamma Jenny.
Tyvärr va dem inte på det bästa humöret idag, så jag skulle passa dem medans jenny va iväg på ett möte.
Två bebisar som gallskriker samtidigt är inte det lättaste.Lätt att bli en aningen stressad. Men Tina klarar allt! =)

Sen kom Syster, Theo och Tilda.



Tillsammans lagade vi mat.



Det blev Tacopaj, Världens godaste paj.



Sen fick jag mysiga innetofflor av syster




Theo och jag kröp upp i soffan och mös.
( ni får ursäkta mitt ofräscha utseende idag =) )



Sen somnade han på kudden



Tilda va kramsjuk och en mattegris



Men sen blev hon trött på kameran och tänkte käka upp Kikki istället


Nu är idol del 1 slut och våra magar är fulla av godis.
Så här såg vårt bord ut ikväll.



Theo höll ett vakande öga.

Vem hejar ni på i idol?
Mina favoriter är
Erik
Eddie
Reza

Tack och hej


Kommentarer
Postat av: Catrin

Reza, Rabhi, Erika, Erik, Eddie...... ahhh kan inte välja nån av dom! =)

2009-10-16 @ 22:16:00
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Madde

Reza och Erika är mina favoriter =)

2009-10-17 @ 08:40:06
URL: http://wilma07.blogg.se/
Postat av: Madde

och Erik förstås :D

2009-10-17 @ 08:41:01
URL: http://wilma07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0