ibland är man allt smart

Satt precis och beklagade mig över att jag hade så mycket presentutgifter denna månaden. 4 födelsedagar och 2 barndop.
Men så kom jag på den perfekta lösningen

Presenter behöver inte betyda utgifter.

  • Pappa önskade sig snälla barn= 0kr
  • Patrik- fri bakning i ett år= 0kr ( förutom ingredienserna )
  • Johan- Gratis hantverkshjälp av mig = 0kr ( förrutom tågresan )
  • Madde- Gratis klippningar och färgning = 0kr ( får hon nästan redan ändå )
  • Liam och Arvid (Barndopen )- Barnvakt

Det ska ju vara tanken som räknas.

Så tror ni dem hade blivit glada?


Kommentarer
Postat av: Catrin

Absolut får peppa varandra.... NU ska jag iväg och träna efter mitt SHOCK besked på vågen i morse.. :(



Har du tid en dag sen att blondera mej?? ;)



2009-10-23 @ 13:39:24
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0