baka baka liten pannkaka

Dagens lunch:
Pannkakor

Mums, har varit sugen på det flera dagar, men idag tänkte jag att jag skulle unna mig det.

(för att må lite bättre va det fullkornspannkakor, med lågkalorisylt ) =)



Något jag måste ha ärvt av min mamma är min kärlek till ljus. Älskar ljus och har ett antal i varje rum.
Fick denna söta lilla ljussaken av henne häromdagen.

Här är vi ute i god tid med julsakerna.


 

För övrig mår jag betydligt bättre idag. Måste nog bara ha varit någon snabb maginfluensa eller bakterie. Skönt är det iallafall. Så kvällen blir lugn, planerar att gå till jobbet imorgon. Trist att behöva gå miste om en söndag.

Alex gick nyss hem efter en snabbvisit, så nu ska jag lägga mig på soffan igen och smälta pannkakorna, medans jag väntar på att tvätten ska bli torr.

take care


Kommentarer
Postat av: Kikki

Skönt att du mår bättre igen! Jag älskar också ljus, det blir sååå mysigt!

2009-11-01 @ 09:27:22
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0