Fjäskmuffins

Igår va Madde "bakfyllan" hos mig. Hon va ju inte till så mycket sällskap. Låg mest på soffan och halv sov.
På kvällen blev jag rastlös och sugen på att baka.
Så jag slängde ihop en sats muffins, men eftersom jag fortfarande bara bakar och sen ger bort det, fick Madde med sig en stor påse med muffins till jobbet idag.

Kan kanske vara passande, med tanke på vad som hände i lördags på deras arbetsfest........=)

Fjäskmuffins

vanilj, choklad och dumlemuffins


Nu ska jag vara duktig och gå och träna....Step/max

Sen blir det nog en snabbrunda till väla innan slutdestinationen: Jenny &co


Kommentarer
Postat av: Kikki

mmm dumle lät spännande, får jag nog testa!!

2009-11-16 @ 19:24:58
Postat av: Madde.

de lät väldigt gott med dumle:D

2009-11-17 @ 11:32:09
URL: http://wilma07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0