att tjäna pengar där man inte trodde att det gick.

Förra helgen när jag va i Göteborg och jag köpte mina jeans på Gina tricot, så glömde dem att ta av larmet så det tutade ju såklart när vi gick ut ur butiken. Det är ju alltid lite små pinsamt. Folk har ju en tendens att kolla på en som om man stulit halva affären. Hade jag ju självklart inte och jag fick en extra stämpel i mitt stämpelkort, som "ursäkt".

Något liknande hände nu i helgen.
I augusti beställde jag 2 klister citat från en sida på internet som jag blivit tipsad om av Tina. Hon varnade dock för lång leveranstid ( 7v ) men nu när det hade gått 3 månader började jag undra vad som hänt med min beställning. Jag hade inget kontakt elelr nr till företaget så jag kunde inte få tag på dem, men lägligt nog skickade dem ut något reklammail förra veckan, så jag passade på att maila dem på den adressen och fråga.
När det gått så lång tid, börjar man ju tänka att man kanske gjort fel och inte alls beställt något, men så va inte fallet, utan av någon anledning låg min beställning fortfarande kvar på lagret. Hon skulle skicka den direkt och även dra av lite rabatt på fakturan för besväret.

Tackar man så hjärtligt för.
Nu har man kanske t.o.m råd att hämta ut den=)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0