Tisdag 25 aug= LÖN!

God morgon
Vaknade imorse och tänkte att nu är det väl säkert dax att gå upp, men upptäckte efter ett tag att klockan bara va 06.40. Lite tidigt kanske!, så jag gick tillbaka till sängen igen, men det blev inte mycket mer sömn ändå.

Så nu har jag hunnit med min morgonträning och frukosten står näst på tur.
Har redan ringt till min internetbank 2 ggr idag för att kolla om lönen kommit in. Men negativt båda gångerna. Eftersom jag bara är timanställd vet jag ju inte hur mycket lön jag kommer få. Jag har suttit och små räknat på det, men är rädd att jag bara ska bli besviken då. 


              To do list idag:

  • Morgonträning 
  • Hämta min cykel på stationen
  • cykla till gymmet och träna
  • tvätta håret
  • till stan och handla saker till lägenheten
  • Köpa knäckebröd
  • på hemlig utflykt
  • Skriva ner vägbeskrivningen till Kikki
  • Till Jenny


Hoppas att ni får en trevlig dag allihop!
ciao


ps. i natt va jag uppe och åt en halv kycklingfile´. Är det någon mer än jag som blir lite äcklad av mitt beteende??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0