Ny design

Eftersom jag inte är världens mest tekniska människa, är det tur att det finns andra som är bättre på det.
Tack Bella så jätte mycket för hjälpen med att göra min blogg så fin!

Har egentligen varit ledig idag, men så mycket av den ledigheten har jag inte märkt av. Har varit ute i Bjuv hela dagen och gjort halva byn fina i håret. Nu har vi precis varit ute på en power walk, så nu är tina ordentligt trött och seg i kroppen.
n u väntar jag bara på att Jenny ska komma hem igen så jag kan avsluta hennes hårbehandling. Hon stack nämligen till Ullared mitt i frisörjobbet:)

Nu ska jag ta mig en Brownie och sen slappa lite på pappas soffa. Det förtjänar jag idag.

Dagens synderi: Åt upp de sista läkerolen


Kommentarer
Postat av: Bella

Varsågood :).

Kul att du blev nöjd.

Kram Bella

2009-08-25 @ 22:24:34
URL: http://skvallerbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0