Göteborg 2

Hej hej. 
Klockan är nu 07:50, och efetrsom det bara verkar vara jag som självmant går upp vid den tiden på morgonen, tänkte jag att jag då kunde passa på att slänga in ett snabbt inlägg.

Igår kom jag ju fram efter en relativt behaglig och snabb tågresa.
Något romantiskt bemötande vid tåget fanns inte, utan det va bara att sätta sig på första bästa vagn och själv ta sig fram=) ( men sen har jag ju faktiskt bott här några år, så jag kan ju ta mig runt själv )



Här är vår ( eller kanske inte min ) utsikt från lägenheten. byggnaden längt bak till höger är Ullevi. Jag befinner mig nu i Olskroken, knappt 5 minuters vagnresa til centrum. Har även jobbat precis här brevid nästan på 2 olika salonger.

Igår gjorde vi inte så mycket, tog det mest lugn. På kvällen gick vi och åt på indisk restaurang. Det va underbart gott!
Sen kom skjutsen och hämtade oss och vi åkte till Partille, till Carro och Erik, där dem efterlyste lite teknisk hjälp. ( dock inte av mig, som ni kanske förstår)
Jag höll mig till bebisen =)

  
Lille Arvid 1 månad och 5 dagar

Idag ska jag åka och träffaAnna och lilla Noah en stund, sen ska jag klippa Patriks arbetskompis, och va kvällen bjuder på får vi vänta och se.

Trevlig Helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0