Slottskogen

Det är dagar som dessa som gör mammaledigheten lyxig.
Vi har spenderat hela dagen i Slottskogen.
Jag och en tjej från mammagruppen med hennes dotter Viktoria.


Vi började med en promenad  och lunch innan vi gick till slottskogen.
Där bjöds det på gungning, sovning, mys och bus, innan vi promenerade hem igen.
Jag har fått lite färg och t.o.m bränt mig lite på ryggen.




Helt underbart.


Imorgon ska vi till sjukhuset för att ta nya prover, sen ska jag till mitt jobb och bestämma schema inför sommaren.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Gud vilka härliga bilder :) det är verkligen en sockersöt flicka du har. Hoppas allt är bra! Kram

2012-05-23 @ 22:07:20
URL: http://ulrikahammar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0