Nytt på syfronten

En i mammagruppen sydde häromdagen ett "inlägg" till vagnen och då blev jag också sugen på att göra det.
Jag orkade dock inte åka och köpa vadd så jag använde mig av en gammal filt som stoppning, och det funkade bra det också.

Jag slarvade lite med nålningen och mätningen så passformen är kanske inte optimal men helt okey. Och just  när jag sydd ihop allt kom jag på att jag glömt göra hål för bältet i vagnen, så jag klippte bara en hål snabbt och lätt.

Som sagt, långt ifrån perfekt men godkänt för mig.

Jag kunde inte bestämma mig för vilket tyg så jag gjorde en vändbar variant.



Tyvärr delade inte Olivia mitt nöje och somnade i matstolen medan jag sydde.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Lilla stumpan !!! Snacka om uttråkad !!

2012-05-10 @ 06:30:14
Postat av: Kikki

Jätte fint!

2012-05-10 @ 08:28:38
Postat av: Ina

Vad smart!!! Jag har en vändbar i Neos vagn! Med fleece på baksidan! Bra när det känns lite kallt om rumpen!

Men nu blev jag juh sugen på att sy en ny!!! Hmmm... =)

2012-05-10 @ 12:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0