Lördag

Nyligen introducerade Patrik mig för Instagram.
Om jag sedan dess varit lite dålig på att blogga, skyller jag på det.
Man kan göra bilderna så fina med det programmet och efter att jag lagt upp dem där, glömmer jag nästan att upptatera bloggen.

I tisdags hade vi först bebisträff här hemma med ena mammagruppen.




Direkt efter åkte vi hem till en i vår andra mammagrupp.

Tyvärr var Olivia inte på sitt bästa humör och det blev mycket gnäll och sovvägran.


Tror det mest beror på tänderna då hon har 2st framtänder som nu brytit igenom.
Tand Nr 5 och 6.

Onsdag och torsdag var Patrik ledig , så då passade jag på att åka in till stan ensam med Majsan en förmiddag och på torsdagen var jag på salongen och fixade håret. Då fick Patrik agera 2 barnspappa genom att passa min vän/kollegas son, Arvid.
Pga det tråkiga vädret blev det mest annars hemmamys.




Sen igår åkte jag och Olivia hem till Majsan för en liten övernattning.
Jag får ofta söta fina bilder på barnen när vi är där, men eftersom Majsan inte är så glad för att jag lägger ut dem, får jag respektera det och istället blir det bara en bild på fredagsmyset.


Ett glas vin!.
Det är typ det andra glaset jag dricker sedan innan jag blev gravid.


Idag ska Patrik ut och bowla med några ifrån jobbet, och undertiden får vi sällskap av Carro och Arvid.
Imorgon SKA jag ta mig en joggingrunda då det varit väldigt dåligt med träning denna veckan.

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Herre gud vad söt hon eeeeee !!!

2012-05-21 @ 13:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0