Fyra hyllor ner, fyra hyllor upp.

Som sagt så behöver jag förändringar i heminredningen titt som tätt.
Behöver inte vara stora saker.

Det senaste på den fronten är våra tavellistor.
Vi hade 3 rader i vardagsrumet med massa foto på.
Men när jag för ett par veckor sedan möblerade om och satte upp en fotovägg på andra sidan av väggen, tyckte jag inte att det passade med de så hyllorna,
så jag tog bort 2 av raderna och gjorde en längre.

De som blev över satte jag upp i sovrummet.


Jag funderar på att byta ut tidningarna mot en stor klocka.


Kommentarer
Postat av: Hannah HEJ

ser fint ut! Men hur gör du med alla skruvhål? Spacklar du och målar efter varje "flytt"? har ju själv sådana hyller och blir ju rätt fula hål när de ska flyttas på :/

2012-05-24 @ 21:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0