Ett tips

Det är inte bara för att jag jobbar som frisör utan även p.g.a att jag vet att frisörprodukter ÄR bättre, som jag aldrig skulle rekommendera någon att köpa färg och produkter på ica eller hm etc.

Men att köpa både schampo balsam och ett par styling produkter på en och samma gång kostar ju en del och jag kan förstå om många känner att dem inte har pengar att lägga på det ibland.
( även om man får tillbaka det i slutändan då de varar betydligt längre än billiga kopior )

Men då har jag ett tips på en sida som säljer billiga hår och hudvårdprodukter.
WWW.BEAUTYPLANET.SE

Så nästa gång det är dags för hårvårdsinköp och det börjar eka i plånboken, gå in och beställ där istället för att gå ner i mataffären och handla.

Dem har fri frakt och du kan få det på faktura på 30 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0