En underbar söndag

Idag har vi haft en dag hemifrån.
Först åkte jag, Patrik, Pierre och Olivia till Majorna för att köra Gokart.
Det va första gången jag körde och gud va kul det va!


Olivia hejar på pappa


Sen promenerade vi till Slottskogen. På vägen stannade vi och åt en tidig middag.
I slottskogen gick vi till "barnens zoo" men dem hade hunnit stänga för dagen, så det blev en snabb gungning istället.
Och det hade nog inte Olivia så mycket emot. Hon va så trött och ville mest sova hela tiden.






Sen promenerade vi vidare till stan och gick inom godisaffären och köpte MASSA godis.

Nu är vi hemma igen.
Olivia har somnat för natten, jag ska laga matlådor och Patrik ska titta på fotboll.

Tänk om alla Söndagar hade kunnat vara så här mysiga..

Kommentarer
Postat av: hannah hej

Jättefina bilder! Den bilden Olivia står på så ser hon så vuxen ut :D.. jisses, vad fort tiden går :). OCH jag tycker du var jättefin i kortare hår, ser lite mer "sprallig" ut :D, så vänta lite med att förlänga tycker jag!

2012-05-07 @ 14:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0