Drikki

Vi kämpar ju som sagt fortfarande med Olivias matvägran
Numera får vi ju åtminstone i henne någorlunda med ersättning och välling.
Men allt annat vägrar hon.

Vi testar något varje dag och idag stod gröt och frukt på schemat.
Utan framgång.
Jag fick in ett par skedar i munnen ( under tvång ) men det mesta kom ut igen.

För ett par månader sedan tipsade Kikki mig om "Drikki"
Flytande mat av ris och banan som man kan dricka ur flaskan.
När jag testade det då va det ingen hit, men idag drack hon nästan 80ml.

Så jag ger ett försök till idag eller imorgon, går det bra då också så blir det till att handla hem några förpackningar med det.

Känns som ett litet framsteg iallafall.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart ett litet framsteg...

2012-05-14 @ 15:58:28
Postat av: Ina

Dom älskade Neo! Tyvärr blev han risig i kistan av dom om man säger så! =) håller tummarna för att inte Olivia blir det!!! Om du gör egen smothie?! Testa! Kanon att ha med sig ute med lite isbitar i när det blir varmt!!! =)

2012-05-14 @ 20:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0