Bröllop

I lördags var vi som sagt på bröllop.
Det är inte ofta det händer ( har varit på typ 2-3st ) och eftersom jag inte ofta annars klär upp mig speciellt, tyckte jag just den biten var lite extra kul.

Patrik däremot krävdes det en helt del övertalning att överhuvudtaget få på en skjorta.
Men tillslut så, och visst blev han fin!!??



Skorna fick jag av Patrik ( typ världens skönaste högklackade ) och klänningen lånade jag av Majsan.


Nästa bröllop är redan i augusi. Och till skillnad från denna gången kommer jag nog att känna några iallafall.

Kommentarer
Postat av: Catrin

Fina ni va!

2012-05-29 @ 20:23:08
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Kikki

Super fina

2012-05-30 @ 20:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0