ZARA

Jag och Olivia tog oss en promenad in till stan.
Gick snabbt hem igen då jag upptäckte att det va lönehelg.
Men en runda inom ZARA hann vi och jag fick verkligen tvinga mig själv att inte köpa halva butiken.
( när man vabbar som jag gör vet man nämligen aldrig när man får pengar  nästa gång, så det gäller att hålla lite i dem)
Så jag gick därifrån tomhänt.
Men gud va underbart söta kläder dem har där.
Detta är endast ett urplock av alla små kreaktioner som mer än gärna hade fått flytta in i Olivias vår och sommar garderob.
blommig skjortklänningklänning med blommönster och volangerVID, LÅNG BLUS MED SILKESSPETSlumberjacka med blommönstrad huvabroderad tyllklänningcape med huvadenimshorts med sjal

Kommentarer
Postat av: Mamma

Den affären måste vi besöka nästa gång jag kommer upp !!!

2012-03-26 @ 08:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0