Utemöbler

När man har  en liten balkong har man inte så mycket valmöjligheter när det gäller utemöbler, men nu har vi ju en altan som har liter större plats att möblera på.

Därför tycker jag att vårt nuvarande lilla  cafebord med stolar  känns väldigt tråkigt.

Egentligen hade jag hellst velat ha en hörnsoffa i rotting, men eftersom vi tyvärr inte badar i pengar, är det inte ett alternativ just nu.

ARHOLMA Soffkombination IKEA
Så därför fick jag den smarta idee om att man kan bygga sig till en hörnsoffa med hjälp av lite bräder och några dynor.
När det gäller snickeri är jag inte händig för 5 öre och inte Patrik heller.
Men däremot har jag en pappa som är lite uppfinningsrik på det.
Så jag slängde iväg en förfrågan och han va med på det.
Jag återkommer därmed med resultatet när det blir av.

Kommentarer
Postat av: Lovelyeverafter - Mammalivet, foto & design

SV: Tack, va gullig du är!

Min lilla tjejs fåtölj är från Åhlens :)



Vill passa på och skicka massa styrkekramar till er och jag hoppas verkligen allt blir bra med Olivia <3

2012-03-27 @ 22:12:01
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Catrin

Ja dom är snygga din utemöblerna men dyra.

Skulle oxå vilja ha dem men går inte här heller.

Dessutom tror jag din pappas bygge kommer böj mkt snyggare och dessutom något som ingen annan har.



Du gav mig några idéer nu! :) tack

2012-03-28 @ 11:08:02
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0