Tradera auktioner

Hur många gånger  har man inte sagt att "Olivia behöver en ny body, klänning eller byxa"
Nu kan jag nog erkänna att hon aldrig egentligen gjorde det.


Detta är endast 2/3 av kläderna i strl 62-68.

Eftersom det är är ganska liten chans att det kommer komma någon mer familjemedlem i detta hem, la jag igår ut massa kläder på tradera.

Skulle det mot förmodan bli en bebis till, har jag lagt undan ett par favoriter. ( dock nästan enbart söta små klänningar ) Dessutom känner jag mig tillräckligt bra för att veta att jag ändå kommer vilja köpa massa nya kläder.

Kommentarer
Postat av: Kikki

du kan ta med lukas gamla kläder när ni kommer ner nästa gång!

alltid bra att rensa man kan inte spara allt om ifall att!!

2012-03-26 @ 16:07:07
Postat av: Catrin

Inte fler? :) hon får väl ha ett syskon sen lilla Olivia. :)

Jag har redan planerat in nästa. :) dock dröjer det något år.

2012-03-26 @ 20:41:04
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Catrin

Inte fler? :) hon får väl ha ett syskon sen lilla Olivia. :)

Jag har redan planerat in nästa. :) dock dröjer det något år.

2012-03-26 @ 20:41:55
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Mamma

Man skall aldrig säga aldrig ... :)

2012-03-27 @ 07:46:43
Postat av: Mamma

Även om det inte blir fler familjemedlemmar ( vilket jag hade önskat) så e det kul för Olivia när hon blir stor och kanske också får en dotter, att ha kvar något från sig själv, så spara lite för hennes skull !!!

2012-03-27 @ 10:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0