New shoes.

20120319_151050 (MMS)

Jag äger inte ett endaste par skor med klack. Jag har länge varit en anti-klack tjej, inte av den orsaken att jag inte tycker det är snyggt, utan pga jag alltid varit längre än mina vänner och med klack då kännt mig som en giraff. Det har med tiden lett till att jag helt enkelt inte kan gå i höga klackar. Men jag önskar att jag gjorde det. Iallafall någon gång ibland vid speciella tillfälle. Så idag köpte jag faktiskt ett par med ganska hög klack. Men dem va väldigt bekväma och jag tror t.o.m att jag ska klara av att ha dem. Vad tycks? 399:- på DinSko


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grymt bra natt :)

2012-03-19 @ 18:17:55
URL: http://jennysparadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0