drömmen om en dotter

20120330_161049 (MMS)

Ända sedan jag va liten har jag sagt och trott att jag ska ska få en dotter. På den tiden skulle det bli 2 och heta Stephanie och Simone. ( tur nog har smaken ändrats sedan dess) När jag ser blev gravid på riktigt var jag till en början stensäker på att det skulle bli en flicka, men ju närmre förlossningen vi kom ju mer började jag att tvivla. Kanske berodde min "tro" på att jag alltid sagt att jag ville ha flickor. Så för att inte bli "besviken" började jag ställa in mig på en pojke och sa istället till omgivningen att det va det jag trodde. Men ut kom ju en prinsessa och jag kunde inte ha blivit mer nöjd. Det låter kanske hemskt att säga och självklart att jag säkert blivit lika glad för en pojke. Men alla har vi drömmar. Och en av mina drömmar har varit att få en dotter. Nu gick min dröm i uppfyllelse och jag kan inte vara mer lycklig över min dotter än vaf jag är. Hon är mitt ljus, min kärlek, min hjälte och min prinsessa. Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kände exakt likadant men när Lucas kom ut var han den enda bebisen jag ville ha <3

2012-03-30 @ 18:47:28
URL: http://jennysparadis.blogg.se/
Postat av: Hannah Hej

Oj, vilken tur att det kom en Olivia då så du inte blivit besviken :) Själv har jag aldrig haft tankar på barn som liten men aldrig på vilket kön.. så olika det kan vara. :)

2012-03-31 @ 23:25:32
Postat av: Hannah hej

asså haft tankar på barn som liten men inte på vilket kön utan det var nog mer könlöst :D

2012-03-31 @ 23:26:58
Postat av: Hanna

Hej! Såg att Patrik länkade till din blogg på fb och blev nyfiken :) (vi är gamla motala-kompisar) Tänkte bara säga att din blogg är toppen och att ni har en superfin liten tjej som jag hoppas mår bättre snart!

2012-04-06 @ 12:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0