De senaste veckorna har Olivia haft väldig...

20120612_120911 (MMS)

De senaste veckorna har Olivia haft väldigt svårt att sova på dagarna. Hon har sovit väldigt korta pass och inte blivit ordentligt utvilad. Hon har haft fler anfall och inte riktigt kommit till ro efteråt. Men idag på förmiddagen somnade hon av sig själv . Men tror ni inte då dem börjar borra och banka i fasaden precis utanför sovrummet.olivia vaknar, får kramper och just när byggnadsgubbarna tar paus 5 min somnar hon igen men väcks ytterligare en gång av borrandet och får kramper. Så nu har jag packat ner henne i vagnen och gått ut på promenad. Hoppas hon kan somna om en 3e gång och få lite sömn


Kommentarer
Postat av: Mormor

Gick du inte ut och gav dem en snyting ?

Hoppas hon somnade gott i vagnen sen !

2012-06-12 @ 12:49:04
Postat av: Alva

2012-06-14 @ 15:27:59
Postat av: Alva

Mormor:



Så folk som jobbar ska få en snyting? Idioti!

2012-06-14 @ 15:29:02
Postat av: Tina

Alva: om du tror att hon menade på allvar att jag skulle gå ut och ge dem en snyting så skulle jag snarare kalla dig idiot!. Självklart måste dem göra sitt jobb och i slutändan gör dem det för vår lägenhets bästa. Men när man har ett litet barn ( som dessutom är sjukt )som har svårt att somna, är lättväckt och dessutom riskerar att få epilepsiska anfall om hon blir väckt så är det väl inte så konstigt att dem där byggnadsgubbarna just då inte är ens favoritpersoner. ?!!

2012-06-14 @ 18:51:19
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: Alva

Jag trodde personer som är i den åldern då man är mormor inte skulle skriva som en 13 åring. Som vuxen tycker jag ska stå för sina ord. Annars kanske man ska välja sina ord.

2012-06-15 @ 22:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0