Utvärdering

Nu är det söndag och snart slut på denna veckan.
 
Jag kan helt ärligt säga att  jag NÄSTAN följt mitt träningschema till punkt och pricka.
 
Jag har tagit en PW varje morgon innan frukosten ( förutom lördag, då det istället blev en familje promenad på förmiddagen. När man väl får med sig Patrik så får man passa på )
 
Jag skulle träna 5 pass och har hittills gjort 3.
 
I fredags regnade det alldeles för mycket för att ge sig ut och jogga så vi stannade hemma, gjorde pizza och firade att Patrik jobbat sin sista dag innan han nu går på pappaledighet.
 
Så idag tänkte jag försöka få in ett sista träningspass.
 
 
Foto
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Hur är det med Olivia nu för tiden? På bilderna ser hon ju hur pigg och alert ut som helst, men i verkligheten kan det ju vara annat... Längesedan du uppdaterade om henne, därför jag undrar!

2012-07-01 @ 21:10:50
URL: http://www.tttthess.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0