Skitdag

Ibland har man sånna dagar då inget blir som man tänkt sig och allt bara känns skit!
 
Igår va en sån dag!
 
 
  •  Det va höst och halv storm ute så utomhusaktivitet kändes inte så lockande
  • Jag va shoppingsugen men hade inga pengar
  • Hade ont i magen så jag vågande inte träna
  • ville möblera om hemma, men fanns inget att ändra.
  • ville trycka i mig 2 ton godis, men då hade jag bara fått ångest
 
Allt kändes bara så tråkigt och jag var så rastlös!
 
 
Men idag är en ny dag.
Solen skiner någonstanns bakom alla moln, vinden har lugnat sig lite och trots att det inte är tal om någon sommarvärme, ska hela familjen ta en promenad och kolla in Gothia cup som börjar idag.
 
    
 
Lite bilder från gårdagens förmiddag ( innan min skitdag började  ) och på kvällen då Olivia piggade upp mig med lite myspys
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0