Rekord

Det har blivit en del träning i de senaste inläggen och här kommer ytterligare ett.
Men dett aär nog mest för att få skryta lite. :)
 
Det blev ingen Military Fitness i måndags.
Emma va "bakfull" och bangade, så då avbokade jag också.
Men träning helt och hållet kunde jag inte skita i, så istället gav jag mig ut på en lugn joggingrunda.
 
Jag stängde av ljudet på runkeeper då jag kan bli lite stressad till att springa snabbare av den,.
Och denna gången var ju inte syftet att springa snabbt utan långt.
 
Och visst bler det långt. Rekordlångt t.o.m.
 
 
Efteråt gick jag hem och anmälde mig till GÖTEBORGSVARVET!
Nu ska bara avgiften betalas in sen är jag bokad!
Någon som hänger på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0