Tillbaka på ruta 1

Just när allt kändes så hoppfullt och positivt hände det som INTE fick hända...
Det blev värre!!!!

Efter en helg fylld med alldeles för många anfall, ringde vi i måndags till sjukhuset.
Dem sa åt oss att höja dosen och eftersom vi hade tid för nytt EEG idag, skulle vi stanna kvar på neurologmottagningen efteråt  tills de fick svaret.

Tyvärr va svaret inte bra!

Hypsarytmin är tillbaka!
Olivia får nu maxdosen på medicinen och vi får åka till sjukhuset varannan dag för att hon ska få sprutor.

Enda positiva är att hon fortfarande är glad och "pratig" och det betyder mycket i detta sammanhanget.


Jag ber nu till högre makter
Snälla låt min lilla flicka bli frisk!


Kommentarer
Postat av: Lina

Tänker på er! Bamsekramar!

2012-01-03 @ 23:33:51
URL: http://moa.clippern.se
Postat av: Kikki

Vi tänker på er hela tiden! Håller min tumme så hårt jag bara kan!

2012-01-04 @ 14:38:29
Postat av: Catrin

Hemskt att höra! Tänker på er och håller våra tummar hårt! Styrkekramar!

2012-01-04 @ 22:44:20
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Kia

Lilla flickan. hoppas lilltjejen blir bättre. Var rädda om varandra..

2012-01-09 @ 20:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0