Kroppen är allt bra mäktig

Dagen innan förlossningen visade vågen närmre 79kg.
+ 11-12kg!

Jag såg då ut såhär:


2 dagar efter förlossningen såg jag ut såhär:


5 månader senare visar vågen nu 63,5kg.
en viktnedgång på 15kg sedan graviditeten och alltså  -4kg av ursprungsviketen.
Jag ser nu ut såhär:
( måste nog tyvärr tillägga att vår spegel är lite av en "smalspegel" för riktigt så smal är jag tyvärr inte )


Visst har jag de senaste 2,5månaderna  tränat ibland och försökt att inte äta godis var och varannan dag.
Men annars måste jag säga att det mesta har kroppen till min stora förvåning klarar av själv.
( kan ju tillägga att nästan 2 av kilona har försvunnit sedan Olivia blev sjuk )

Kommentarer
Postat av: Jenny W

ojojoj du ska nog vara glad att du är en av dem som har en kropp som fixar det själv. Hoppas en annan har samma tur =) sen ska man bara kämpa bort sambokilona som man lagt på sig innan grav. suck.

2012-01-04 @ 16:41:36
URL: http://jennysparadis.blogg.se/
Postat av: Catrin

Ja kroppen är ett fenomen.

2012-01-04 @ 22:46:05
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Kikki

Du ser verkligen supersmal ut :) och handen ser stor ut :)



Skönt! Nu väger vi lika mycket men min mage är inte så fin som din??!!!

2012-01-04 @ 22:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0