Scrapbooking

Vi tjejer på jobbet gjorde en enklare scrapbook med bilder från möhippan och svensexan som vi sen gav på bröllopet.
 
Jag blev då så sugen på att göra en egen bok. Självklart med bilder på Olivia.
 
Igår var jag och köpte in en första omgång med tillbehör ( man behöver ju en hel del och hade det inte varit för att det kostar ganska mycket, hade jag utan problem kunnat köpa på mig flera kassar )
och nu har jag gjort klart 4 sidor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vad tycks?
Det är första gången jag gör detta.
Är det godkänt?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superfint!! Undrar var du hittat själva albumet??

Svar: Jag köpte det på Åhléns. Är vitt med ett leksakståg på framsidan. 179:-
Tina

2012-08-27 @ 13:53:58
Postat av: Kikki

Jätte fint!
Kolla på fleece tyg på stoff och stils hemsidan, jag syr gärna en jacka till Olivia!!

2012-08-27 @ 15:53:09
Postat av: tinaina

jätte fint! Du får passa på att köpa lite tillbehör nästa gång du är på ullared, där har dom en hel del =)

2012-08-28 @ 08:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0