Malaga

Igår 23.30 var vi återigen på svensk mark.
 
Vi hade 3 underbart sköna ,mysiga ,roliga och trevliga dagar i ett varmt och soligt Malaga.
 
9.30 lördag morgon avgick flyget, och tack vare att jag åkte med min flygvärdinnekusin, kunde hon lugna min flygrädsla lite genom att förklara allt och säga att det verkligen inte var någon fara. Och det hjälpte !
 
 
Vi landade i Malaga 12.30 och efter en snabb taxifärd och ett litet problem med hotellrummet, så låg vi vid poolen vid 14.00.
 
På kvällen tog vi tåget in till Torremolinos där vi åt och gick lite i affärerna. 
( jag fyndade ett par stövlar /boots och 2 par skor till Olivia för endast 320kr.)
 
 
  
 
Dag 2 spenderade på stranden i varsin solstol från 11.00-19.15
 
  
 
tyvärr visade det sig vara alldeles för mycket sol för min kropp och jag gick därifrån med en ganska så röd rumpa och baksida lår.
 
 
Söndagskvällen bjöd på sen middag, en flaska rosé och varsin osmaklig s.k drink.
 
 
  
 
Sista dagen blev det stranden igen, dock låg denna tjejen i skuggan hela dagen då jag inte ville matcha min röda rumpa med resten av kroppen.
Men det va så skönt ändå.
 
18.00 var det ( efter en snabb utomhusdusch ) dax att ta tåget till flygplatsen för att åter igen flyga hemåt.
 
 
 
  
 
Jag sov som en prinsessa båda nätterna ( trots en hård säng ) och njöt av varje minut.
3 dagar var precis lagom, och jag fick ingen ångest över att ha lämnat Olivia.
Speciellt inte eftersom jag visste att hon mådde bra och var väldigt glad med Patrik, farmor farfar och faster i Motala.
( mer om den sista biten kommer i ett senare inlägg )
 
 
Så tack till dig Christin för att du hade tråkigt på din semester hemma och tänkte på mig. Annars hade jag aldrig kommit iväg på denna resan.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Christin

Tack själv Tina!!! ;)

2012-08-16 @ 09:16:12
Postat av: Fröken M

GUD va härligt !! Det är få saker som jag längtar efter så mycket nu som semester, sol, bad, smarriga drinkar och barnfritt !!

:)

2012-08-18 @ 19:09:08
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0