Träning

Idag kände jag för att gå ut och jogga men är så trött på min vanliga runda hemma i stan, så jag hoppade på cykeln och cyklade till skatås ( ca 2km )
Väl där valde jag 5km rundan, men fy fan!!

Jag som tyckt att min vanliga runda innehållt lite backar. Det va ingenting jämfört med denna. Det va rena bergochdalbanan hela tiden.
Efter 2,5km va jag nästan redo att ge upp och sista mördarbacken innan mål va jag tvungen att gå upp för då jag annars bara stod och jogga på samma punkt.
Så gissa om jag va glad och stolt när jag tillslut lyckades ta mig genom hela slingan levande.


Pustade 5 min och hoppade sen på cykeln hem igen.

Nu sitter jag i soffan och är i valet och kvalet om jag ska gå och köpa mig några godisbitar eller ej.????

När vi ändå är inne på träning kan jag berätta att jag köpt ett kort med 12 träningstillfälle med Military Fitness.

Det va en i mammagruppen som gjort det en gång och tipsade om ett kanonerbjudande så det slutade med att minst 4/6 mammor köpte det.
Inte dåligt för ett gäng småbarnsmammor. :)


Kommentarer
Postat av: hannah hej

Hahaha, men jisses vad har vi gett oss in på egentligen :D! Räkna med en knallröd tomat bland allt folk :) Pepp ändå :D

2012-04-16 @ 23:12:14
Postat av: hannah

Ja jag beställde precis hem mitt kort.... Säger som hannah vad har vi gett oss in på?! Men bra att vi är flera så vi kan vara frustande tomater tillsammans:-) Nu ska dom sista kilona BORT!

2012-04-18 @ 14:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0