En underbar dag

Om gårdagen va en småbarnsmammas mardröm, har denna dagen däremot varit drömmen.
Vi började morgonen med en tupplur och sen mys i sängen, dagen fortsattes med att Olivia låg i babysittern och pratade med mig medan jag lagade mat, dansade och sjöng.
Hon lyckades även somna där två gånger av sig själv och det gav mig en chans att fixa tvätten, titta lite på tv och bara ta det lugnt.

En helt annan och gladare tjej än igår.

Blev även en promenad när det väl slutade regna, jag sydde ett hårband och en mössa till Olivia och jag fick t.o.m ta en dusch.


Många verkar tycka att det är töntigt och lite synd om bebisarna när man sätter hårband på den, men jag tycker att det är ursött....
( i lagom doser )
Tyvärr verkar de flesta butiker bojkotta dem, så därför sydde jag mig ett eget.









Kommentarer
Postat av: Catrin

Va skönt att hon varit gladare. Hårband är FINT på bebisar man ska inte bry sej om vad andra tycker man ska göra det man själv vill och tycker är bra! ;) Jag har oxå två hårband till Matilda ett vitt och ett rött. Dom glider av så lätt bara, men kan ju vara för hon inte har något hår. :)

2011-09-11 @ 11:35:41
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Kikki

Här nere är det 4 månader eller läkt navel! Jag hade inte börjat innan de är 3 månader! Det är supermysigt!!

2011-09-14 @ 06:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0