Skåne visit

Nu är vi hemkomna igen efter  några dagar i Skåne.
Vi har bl.a

Myst hos mormor/gamlemormor


Suttit själv i en stol för stora bebisar

Lekt med kusin Lukas

br>
Varit med och stor handlat mat


Och förrutom det en massa mys.
( framför allt då med mamma-Tina då Olivia är en riktig mammagris )
Annars är mormor också ganska mysig och moster Stella och "farbror" Johan duger.
Majsan, moster Kikki och morfar är inga favoriter och moster madde behöver bara titta på henne så skriker hon.

På kvällarna medan Olivia sov gott , passade jag på att först bada vedtunna hos pappa och sen bubbelpool hos mamma
UNDERBART!

Efter några sköna dagr var det dags för oss att ta tåget hem till Göteborg.
Jag va lite orolig över hur det skulle gå, men Olivia satt lugnt och fint och beskånade utsikten i 30min, åt sen lite och deckade efter det. Lagom tills vi kom fram till slutsationen vaknade hon igen. Och därmed kan jag konstatera att det va inga som hellst problem att åka tåg med henne.


Kommentarer
Postat av: Kikki

Hon tyckte ju om mig när hon var mindre??:(

Vad pigg och glad Lukas ser ut på alla bilder! Syns att han inte mådde toppen!

2011-10-27 @ 15:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0