Självisk träning? Jag har funderat på att ...

Självisk träning? Jag har funderat på att "avfrysa " mitt träningskort och sätta igång med träningen så smått. Problemet har ju bara varit när? Patrik jobbar ju till 19.00 och efter 19.30 finns det inga pass att gå på och jag tycker att det är mycket tråkigare att BARA styrk och konditionsträna. Och det är kanske inte alltid man orkar göra det så pass sent på kvällen.Visst är patrik ledig också ibland men det finns fortfarande inte så mycket att välja på. Så jag blev överlycklig när jag läste om barnpassningen. Jag visste att dem hade, men trodde att de va tvungna att vara minst 1-1,5 år som jag hört på andra gym. Men här fick dem vara mellan 3 månader och 10 år. Perfekt tänkte jag. Då kan jag träna när jag vill. Men sen började jag tänka. Jag har aldrig lämnat bort olivia till någon annan än patrik. Vill jag verkligen att första gången ska vara till en människa på gymmet? Vad hade ni gjort? Tycker ni att det är en toppen ide eller är jag självisk som bryr mig så mycket om min kropp och min träning att jag är beredd att redan " lämna bort " min dotter?????


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej hej! Du känner inte mej men jag brukar läsa din blogg :) jag tycker absolut inte att du är självisk o lillan klarar sig nog bra utan sin mamma någon timme då o då i veckan :)

2011-10-14 @ 14:19:54
URL: http://jennysparadis.blogg.se/
Postat av: Therese

Hon mår definitivt inte dåligt av att bli lämnad i barnpassningen! Tvärt om så blir hon mer social och en bra förberedelse redan nu till att börja dagis sen!

2011-10-14 @ 23:41:30
URL: http://www.tttthess.bloggplatsen.se
Postat av: Lina

Själviskt? Nej!!! Men du ska känna dig trygg med det annars mår du bara dåligt...

Vi alla mår bäst av att få vara ensamma någon timme, man behöver det speciellt som mamma! Självisk är helt hel ord,du tex tränar för allas trevnad... Du blir gladare, piggare och mår helt rnkelt bättre! Bra för alla :)

Kram på dig o trevlig helg!!!

2011-10-15 @ 09:11:34
URL: http://Lokesfamilj.blogspot.com
Postat av: Catrin

Håller med dom andra som skrivit! Man behöver egentid och jag får det hos mina hästar, jag har bara tur som har mamma som kan passa Matilda då. Men pröva och se hur det känns! Kram o lycka till!

2011-10-18 @ 20:04:33
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0