helgen

Pappa Patrik har jobbat hela helgen så vi har mest tagit det lugnt hemma. I lördags åkte vi in och lunchade med Patriks syster som va på besök i Gbg.

Men Olivia blev ganska snabbt hungrig, trött och gnällig så vi åkte hem ganska snabbt och kröp ner i sängen.
Där låg vi sen resten av kvällen och mös och när pappa kom hem höll han oss sällskap.

Sen på natten sov Olivia från 21.30-06.00 utan at vakna. I sin egen säng!
Jag däremot vaknade nog 2 ggr i timmen från 01.00 och varje gång va jag tvungen att gå upp och kolla så hon andades.
br>
Jag har börjat lägga Olivia på sidan och inbillar mig iallafall att hon sover bättre då.

Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

åh vilken söt liten tjej!

2011-10-10 @ 10:40:40
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: Lina

Jag har alltid haft Moa sovandes på sidan o nu även Nellie. Och Nellie sover i alla fall mycket "lugnare" på sidan. Sen tycker jag att det känns tryggare att hon sover på sidan om i fall att hon skulle kräka.

2011-10-10 @ 18:18:42
URL: http://moa.clippern.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0