Upp till bevis

Alla som är mig nära vet vilka komplex jag har för mina ögonfransar.
I högstadiet kunde jag stå och sminka mig med mascara för att sen tvätta bort och måla igen om det inte blev perfekt.

Med tiden gjorde det mig galen och kvalitén på fransarna blev sämre och sämre, och det slutade med att fransarna bara trillade av vid minsta beröring.
Så då slutade jag helt enkelt med att sminka ögonen och så är det fortfarande.
Hur kul är det liksom att ha ett öga med massa fina fransar och ett annat öga med 5 fransar.

Men nu hoppas jag att jag har löst det problemet
Jag har hört jätte mycket bra respons av denna produkten  och jag har även sett resultat med egna ögon.
därför kände jag att det va värt att lägga den mängden pengar på en fransnäring som ska göra fransarna längre, tätare och starkare.

NEULASH

någon som testat?





Jag återkommer om 30 dagar för att meddela hur det gått.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jo, tack jag kommer ihåg alla turer med dessa ögonfransar.. kommer du ihåg Nyårsaftonen... när du aldrig kom iväg pga av ögonfransarna.... Hoppas medlet funkar för dig !!!

2011-11-02 @ 06:14:13
Postat av: madde

DEn har jag också velat prova men tyckte den varit för dyr. Men hört att den ska vara jättebra. Fungerar den på dig så ska jag med prova den. :)

2011-11-02 @ 11:02:25
URL: http://wilma07.blogg.se/
Postat av: Emma salongen

Den är helt sjukt bra, en mirakelprodukt utan dess like! Du kommer aldrig mer kunna leva utan den! :D

2011-11-18 @ 13:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0