Vilken härlig vårdag

Trots att jag suttit hela förmiddagen framför datorn med att försöka få ordning på e-legitimationen, för att sen sitta i evigheter innan jag förstod mig på skatteverkets hemsida och var man såg skattebeskedet, hann jag sen med en lång promenad i vårvärmen.
Termometern stod på +9.9grader och sol.
Så för första gången sedan i höstas skippade jag idag vinterjackan och tog istället på mig skinnjackan.


Nu är jag hemma igen och lagar middag ( Till Patrik ) och matlådor till imorgon.
Vi är fortfarande duktiga med vår vecko-matsedel och idag står kött sås och potatis på menyn.
( idag fuskar jag dock lite, då jag ska träffa Majsan på stan senare och ta en mat/fika med henne )











* och ja, efter allt jobb framför datorn var det iallafall ett positivt svar jag fick. =)
Det blir lite extra klirr i kassan till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0