Sista lediga torsdagen

Jag har ju haft som vana att jag alltid är ledig tisdagar och torsdagar. Men det är slut på det nu.
F.r.o.m måndag börjar jag jobba heltid.
Jag må vara en av de få  människor som går upp till heltid i 7 graviditetsmånaden, men eftersom jag fortfarande mår hur bra som hellst och erbjudandet finns, är det svårt att säga nej till lite extra pengar.

Idag har ( hör och häpna ) både jag och Patrik varit på gymmet.
Och ännu mer överraskande: Det va hans idé.


Efteråt la han sig en stund i solariumet, och jag la mig i massagefåtöljen.
SKÖNT!

Igår beställde jag hem ett par stödstrumpor. Eftersom jag fasar för att se ut som en vattenmelon framåt sommaren och eftersom jag jobbar som frisör där man står väldigt mycket, tänkte jag vara ute i god tid och försöka förebygga det.
Idag fick jag dock hem dem och det visade sig att dem va på tok för korta. ( det va strumpbyx-varianten ) Dem räckte inte över rumpan.
Så nu är ett par nya i en storlek större på väg hem till mig. Får se om dem passar bättre.

Stödstrumpbyxor för gravida 18-22 mmHg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0