Från dåtid till framtid

Igår va vi ju och lyssnade på Orup.
Pierre hade fixat gratis biljetter och då tackar man väl inte nej.
Hälften av låtarna kände jag ju inte igen, men när han spelade de gamla goda hitsen blev det ju nästan lite nostalgiskt.


Idag däremot fick vi en inblick av hur framtiden kommer se ut.
Vi va nämligen barnvakt.
Jag är nog en utav de tråkigaste barnvakterna för jag är ingen "lek tant", men å andra sidan är nog lilla Arvid världens lättaste och snällaste unge att passa.
Han grät i ca 5 minuter efter att Carro gått, sen va allt frid och fröjd igen.
Vi åt, tittade på barnprogram, jagades och testade hårtillbehör.


Kommentarer
Postat av: Mimmi - med en liten kiwi i magen!

Nej jag fick ett 7pack bodysar och hade ett par innan, så jag har 11 kortärmade bodysar i storlek 50. men jag tänker inte köpa fler. Nu får det bli i 56 :)

2011-03-21 @ 20:06:34
URL: http://mimmiastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0