Fotbollsbebis?

Om någon mot förmodan undrar vem som köpt nedanstående saker, kan jag säga att ansvaret ligger helt och hållet på pappan i familjen.





Jag som blivit så anti allt som har med hockey, allsvenskan, premier leauge, La liga m.m att göra, kan ju nästan garantera att vår bebis aldrig kommer använda detta så länge JAG är i närheten.
Men vad pappa gör när jag är borta kan ju inte jag ansvara för..


I vilket fall som, måste jag ju erkänna att det trots allt är ganska gulligt......
( men säg inte det till Patrik )

Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Haha nej vi lovar :)

2011-03-10 @ 22:09:13
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Catrin

Hoppas patrik på pojke? ;)

2011-03-10 @ 23:42:50
Postat av: Catrin

Skorna va otroligt söta! :) ja ska bli spännande sen

att se vad du har där inne! :) vad tror du själv?

2011-03-11 @ 09:38:45
Postat av: Catrin

Ja vi har ett ul till i vecka 32. Ni har bara ett i Gbg va? Tycker

Jag hört de nån stans! Lite dåligt kan man tycka! Men allt för att

Spara pengar tydligen :(

2011-03-12 @ 03:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0