v.35 ( 34+1 )

86% avklarat
39 dagar kvar
v.35



Vikten ligger nu på ca + 7,5kg

Nu börjar det faktiskt närma sig med stormsteg och t.o.m JAG kan börja skymta ljuset i mörkret.
Har vi riktigt tur är kanske bebis här redan om 4v, men det kan lika gärna bli 8-9 v.
Jag mår fortfarande bra och har inte ont någonstanns, men däremot har det börjat bli lite jobbigt att vara gravid nu.
Det är inte längre bara kul och mysigt med en bebis i magen.
Det är obekvämt när jag sitter, det är jobbigt när jag ligger, illamåendet har gjort comeback och jag är trött och varm som ett svin.
Jag sover lite si så där ( men ärligt talat tror jag det mest beror på alla miljoner myggbett jag har, snarare än graviditeten. )

Nedräkningen har nu börjat:
  • 16 arbetsdagar kvar på jobbet
  • 19 dagar kvar tills vi flyttar
  • 39 dagar kvar till BF
Bebis, Vi längtar efter dig!!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Fiin mage Tina!

Skönt att du sluppit gå upp så mkt i vikt!

2011-06-12 @ 20:15:39
URL: http://Lokesfamilj.blogspot.com
Postat av: Catrin

Nu har jag gått om dej i viktökningen! Jag som

hade bestämt mig för att inte överstiga 70 kg.

Men men.. Huvudsak är att bebis mår bra och växer! :)

2011-06-13 @ 00:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0