Tidig morgon i skåneland

Igår direkt efter jobbet satte jag mig på tåget ner mot skåne och slutstation Landskrona.
Det va en resa jag ALDRIG mer gör om som gravid.
Det va den mest obekväma, varma, trånga resa jag varit med om och jag mådde konstant illa nästan hela vägen.

Satte mig ute på altanen och pratade en stund med mamma och vi kom inte i säng förrän 00.30.
04.15 slog jag upp mina gröna ögon och tyckte tydligen att det va dags att gå upp.
Roffe kom in och höll mig sällskap under täcket medan jag försökte somna om.



En timme senare gav jag upp och överlämnade sängen till Roffe.
Vilket han inte såg ut att ha något emot.



Nu väntar jag bara på att mamma ska vakna så vi kan åka till Kikki och Lukas.

Ikväll blir det middag hos pappa och Nettan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0