Sista natten i lägenheten

Äntligen!
Hejdå hiss och  trappor
hejdå toalett som bråkar
hejdå badkar med vatten i hela badrummet
hejdå urgamla vitvaror
hejdå 2 rok
hejdå tvättstuga
hejdå MYGG!

Imorgon flyttar vi och det ska bli så skönt att slippa bo i den här röran.

och ju mer jag ser den , ju gladare är jag att jag faktiskt jobbar hela dagen imorgon och slipper flytta en enda grej.

Dock kommer jag  nog stå för den mesta upppackningen och "tillfixningen" men det gör mig ingenting.
Jag hatar själva flytten, men jag älskar att "flytta in i nytt"

Så hejdå säger jag ifrån vår gamla lägenhet.
Vi hörs igen i vår nya!!!!

Kommentarer
Postat av: Mimmi - 29 dagar till BF!

åh vad skönt! Vill inte vänta till september, jag vill också flytta nu! :)

2011-06-30 @ 23:09:47
URL: http://mimmiastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0