Från pest till okey

Efter en helvetes natt utan minsta lilla sömn, och en förmiddag som till största del spenderades gråtandes i sängen, tog jag vid 15-tiden tag i kragen och ryckte upp mig.
Jag kom på ett projekt som underhöll mig ett tag iallafall.

Bebis rum.


Tanken va ju att vi inte skulle göra något förrän efter bebis va född, men jag tyckte att det såg så tråkigt ut att bara använda rummet som skräp och kartong rum, så jag gjorde en tillfällig renovering.


Alla kartonger fick lämna rummet.


Ett lakan blev till gardiner.


En hylla kom upp och lådorna fylldes med kläder och andra bebisgrejer.


Målade några ramar vita
och i väntan på att bebis ska komma ut, får vi gå och titta på ultraljudsbilderna istället.


Och sen kom Älskling hem med denna fina tvättkorg:


Kommentarer
Postat av: Kikki

Super fint ser stort ut rummet!! En rolig väggmålning sen :)

2011-07-15 @ 21:42:03
Postat av: mamma

OOOO.. så fint det blev.... du e jätteduktig Tina

jag har semester en vecka i september, vi kanske kan måla bebisrummet då.. och kanske göra som Christel säger en väggmålning...hade blivit jättefint !

2011-07-16 @ 15:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0