V.18 ( 17+1 )

Du är på dag 121 av 280. (43,2%).

Du är i vecka 18.
Du har gått 17 fulla veckor och 1 full dag (v17+1).
Du är i 4:e kalendermånaden.
Du är i 5:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Fre 22 jul 2011
Du har 159 dagar kvar till beräknad förlossning.


Så mår jag:
Underbart!
Jag mår bra och min bebis mår bra.
Igår va det första gången som någon "främling" frågade om jag va gravid.
2st kunder på jobbet.
Gissa om jag va stolt och lycklig när jag svarade: JA!





Kommentarer
Postat av: Lina

Liknar ju en pojkmage! :) Men alla säger väl olika till dig, flickmage hit, pojkmage dit! Osv... :) Skönt att du mår bra! Massa kramar

2011-02-15 @ 20:40:46
URL: http://lokesfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0