Skoskav och fruktsallad

För ett par veckor sedan fick kag ett par nya promenadskor av Patrik.

Glad blev jag och begav mig genast ut för en premiärtur.
Tyvärr hann jag inte längre än till ICA ( som ligger 5 minuter härifrån) innan skoskavet va ett faktum.
Jag vilade någon dag och fick specialplåster av Patrik.
Sedan dess har jag testat 2-3 ggr ( inkl. idag ) att ta mig ut och promenera, men varje gång har jag efter ca 15min fått ont i hälen igen och tvingats vända hemåt.
Dumma skor! Eller dumma fot!
Ska det aldrig gå över??

Så nu sitter jag hemma i soffan igen och precis gjort mig en härlig fruktsallad.
Det får nog blir lite tidningsläsning. Har en hel hög med tidningar som jag fått.

Kommentarer
Postat av: sofi dahringer

Tina det går över smörj med alovera på skoskavet och försök använda skorna varje dag så dom formars efter dina fötter ! Ett tips :) Grattis föresten till att du ska bli mamma :)



Kram sofi

2011-02-13 @ 20:31:41
URL: http://sofidahringer.blogg.se/
Postat av: Kikki

Annars kan Kikki köpa dem fördem billig peng :)

2011-02-13 @ 20:58:01
Postat av: Emma

Såna skor har jag! Världens skönaste!

Förresten, när du kommer ner och ska klippa mig så ska du klippa bort i stort sett allt. Jag har så jäkla slitet hår så det skriker efter att få lossna! :)

2011-02-13 @ 22:13:21
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja jag vill ha det ganska kort för det slitna måste av.. men jag vill kunna sätta upp håret så det får inte va kortare än så.

Sen vill jag nog ha nån annan färg, vill inte ha ljusa slingor utan mer åt det bruna hållet. Så nu har du att göra Tina, tänk ut nån bra frissa till mig och en fin färg ;)

2011-02-14 @ 21:13:29
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0