Och så här blev resultatet


Smaken var det väl inget större fel på, men personligen tyckte jag att dem blev för mjuka. jag vill gärna ha dem som dem man köper i lösviktsgodiset. Nu klibbar dem gärna och man måste nog ha dem i kylen hela tiden.
Jag stoppade dem en stund i frysen, då blev det lite bättre konsistens.

Olivia sover sedan 10.30 så jag passade på att slänga ihop en sats lussebullar.


I eftermiddag ska vi träffa några ifrån mammagruppen och besöka öppna förskolan som har öppet just för små bebisar idag.

På torsdag börjar jag jobba....
Aaahhh!!!
Jag tror det kommer bli ganska skönt att komma iväg och jobba 9-14 på torsdagar. Och Olivia och patrik får därmed en egen pappa-doter dag.

Kommentarer
Postat av: Kikki

Jag ska baka skumtomtefudge :)

2011-12-06 @ 22:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0