Jag blev genast 20 år äldre efter förlossningen

Jag har ju redan ( som jag jämt tjatar om ) gråa hår sedan tidigare, men efter förlossningen fullkomligt exploderade det med massa nya ovälkomnade färglösa hårstrå.
Varför???


Så idag medan lilltjejen sover passar jag på att slänga i lite färg i utväxten.
( jag tackar "gud" att jag är frisör och därmed har tillgång till ordentliga hårfärger, så jag kan fixa detta eländet så ofta som jag ändå gör )





En annan sak när vi ändå är inne på biverklningar från förlossningen.
Jag va ju förkyld under själva förlossningen och reflekterade väl inte så mycket över mina torra läppar då.
Men när det nu gått 3v och jag fortfarande är snustorr trots ett evigt kletande med lypsyl, så börjar jag undra..

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Haha... Oj !! Det kan man verkligen kalla "kick" ;)

Jag måste dock vara av det tröttare slaget för ja kan somna efter både celsius och en kopp espresso på kvällen medan c är mer som dig och är vaken halva natten ;)

2011-08-20 @ 14:26:25
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0